♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ AKU BENCI HANG SAYANG ♥

wehhh jantann !! aku bency ang gyla babii bebb !! tak sangka ako perangai ang cm siaL ! menyesal gyla knaii angg ! couple ngn angg ! sumpahh ! kalau dari dulu ako taw , ang ny hanya permainkan aku ! ako tak couple ngn ang lahh wehh , sumpahh wehh ! ex ang pon ada gy taw ako yang ang ni pantang nmpak perempuan cantekk ! pantang tengok budak hot lahh kata kann , ang ni sukaa typu kaa sayang ? HAHA . nakk wekk ako ! hahakk .. wehh , ang taw haty ako betapa saket sangat , baca chat ang ngn betinaa mana pon ako tak tauw wehh ! selama ni ako ckp ada keja , ang dok online laa nohh ! pas tuu , ang kataa ang online maen game jaa ? ingat ako percaya cakap ang kaa ? ako taw ang penipu wehh ! tapy ako tetap nak percaya ang ! susah aty ako nak bency ang ! tapy skang sudaa bolehh ! cozz ako dah taw macam mana ang punyaa jahat dan baek ! tapy ang tetap ex ako ! n bagy ako , ang tak wujud dalam hidop ako ! dan tak pernah ako kenali ang wehh ! SUMPAH ! ako dahh bency ang sangat2x ! ako macam nak tumbok ja muka angg ! ang CALL jaa akoo ratusan kali pon , ako takan answer langsong ! maaf yaa sayang ! memang ako FUCK ang wehh ! ako bency tgk picture ang ! ako dah padam semua nyaa ! sedehh wehh ang buad ako macam ni , ang taw an , ako sayang ang , tapy npea ang wad macam ni kat ako wehh ? apa salah ako ? kejam ka ako ? herr ! ang pi laa cary perempuan yang taste ang n sama karakter ngn ang ! ako tak match ngn ang ! FUCK ANG SAYANG ! huh , harap ang bahagia nahh ! ang send mcg kat ako berpuloh kaly pon , ako tak akan reply laa ! merayu laa wehh ! sumpah , ako tak kenaii lagy MUHD FAHMY ! ang tak kesian kat ako kann ? ako percaya cakap ang hidop2x , tapy ang sia - sia kan kepercayan ako kat angg ! ang punya salah lahh ! ang punya pasai nahh !
okay byep , ako tak kenal lagi ang ! terima kaseh nah bahagia kan ako selama ni , ! an send mcg cakap pasal ako ang nges ? ako tak heran ! sapa suroh ang nges ? ang sayang ako ? awd ang wd taekk ? ang tanggung laa nahh ! ako tak kenal angg ! blahh !!!!!!!! dahh 89 kaly MISSED CALL ? HAHA . call lahh lagyy , tak akan answer , ako kejam ? tengok diry ang dlu baru cakap ako yeah sayang ?


  • SORRY AGAK KASAR YEAH  ! 
  • byepp ! 
  • takda mud !