♥ LIKE DI SINI YAW ♥

WOW !

Heyy korang :)
Haha . Yaya . Ini hari banyakk sedihh miaa :'(
Hmm , kenapaa lahh diaa senang sangat dapatt penganti aku haa ? Aku rungsing sangat . Cam rak percaya jaa . Yang diaa dahh adaa NEW GF ( AIN ) . Huaaaaaa ! Dengaq2 tu . Mmg terkejutt ! First time dalam hidup dapat laki macam tu . Selalu nyaa eyda couple ann , if break sekali punn , Amekk masaaa dala 3 mggu baru daaaa dapatt NEW BF :) Tu pun kalau terbukak hati laa . Ex eydaa yang dulu , takk pernah sampai macam ni pun ? Pelikk manusiaa zaman sekrang . Mulutt cakap sayang ! Maii lamaaa2 , tudia . Baru tau sayang kahh berlakon kah . Haha . Okay , mcm manaa eyda taw pasai ny ek ? Semalam tepatt pukul 12.31 a.m . Abang kepada dzul aidil # EDY # Adaa call eyda . Tanyaa khabar ape sume . Eydaa jawap je . Tetiba tergerak hatii nakk ask katt diaa pasaii dzul . Ehh , edy ! Aidil couple ngan sape sekarang ? Diaa cakap ngan budakk satu tempat kejaa diaa . Baru semalam diaa bawak maii jumpa mama . Tudiaa ! Dengaq2 tuu . Seriusly terkejutt ! Memang takk sangakaa ! Macam dalam mimpi jaa . Malam tu gakk eydaa makii diaa . Diaa cakap , " APA DUK MAKI2 NY ? Haa , tanya lagi ? Amekk habuan ! Nakk berlakon depan aku ! Hang cakap dahh BENCI PEREMPUAN ! Ni plakk adaa awek baru . Yang tu bukan perempuan kaa ? Abiss ape ? Jantan bertukar betina ? Bapokkkkkkkk ? Huhh , siyess sakit gilaa hatiiii ! Bab menipu pandaii ! Tapii mebee2 hang cakap hang baik ? Aku pun percayaa mampoehh2 ! Maybeeee , dengan membe2 hang baik . Ngann ex , awek , tuu lainn citaa lahh kott nohh ? :/ mcm tuu pulakk ? Grr , makk akuu cakap , biaq diaa dulu . Diaa tengah panass tu . Haa , panass apaa makk ? Dalam semingu sat jaa dia lupakan eydaa ? Satt jaa dia dapatt penganti eyda ? Mak : Namaa pun laki , dahh2 hang belajaq dulu . Kecikk2 nak begataii . Haa , tudiaa . Makk aku beletiaq . Haha . Yaya . Aku biaq hang dzul oii . Sampai bilaa hang nak macam ni ? Aku dengaq jaa kataaa2 MAN RIPS :) Biaq dulu sebulan mcm tu . Nanti2 text lain . Pelajaran first :) Aku akan cubaa lupakan daa !! Try jadii eydaa yang baruuu :D . 
SEKARANG MAU CARI CINTA SEJATI <3 : KALAU ADAA . 
JODOH TAK KEMANA :) Waaaaa :) Jiwang plakk aku nihh . Sudaaaa2 lah eyda oiyy ;) Berhenti sembang pasai CINTA sattt . Nanti on balik . Haha . Dahh lahh .
Blogg aku merpeek jee . Kbyepp ;)