♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ =.= ♥

sayang . kenapaa hang berubah ? sedihh sangat wehh . hang dah tak mcm sayang aku yang dulu . sayang aku yang duluu sentiasa adaa utk aku . sentiasa teman aku . sentiasaa mcg aku , sentiasaa ajak jumpaa !! :'( tapi sekarang ? hang dah lain . kenapaa weh ? hmm . hubungan kitaa dah porakk peranda .  start dari seritaa hang curangn ngan aku . kitaa kerap gado . kerap sangat gado . aku penat sayang !penat . tolong lah paham perasaan aku . aku rindu hang ! rindu sangat . beby ajak sayang jumpaa tadi , sayang cakap okay . sayang nak siap . pas tuu ? sekarang ? cakap tak jadi pulak ?  adaa kejaa laa apaa lah . hmm . sayanggg . dah seminggu sayang mcm ni . beby ajakk berbukaa sekali pon sayang lupaa , beby ajakk jumpaa pon sayang bagi seribu satu alasan . dulu sayang tak macam ni . dulu sayang cari jugak jalan nak jumpa beby . kejap pon jadi . tapi sekarang ? manaa semuaa tu ? manaa sayang ? beb nak sayang berubah dari segi lain , bukan dari segi manjaa sayang , sayang kenapa buat beby mcm ni ? beby tak pernah curang dengan sayang , tak pernah main laki , tak pernah nak text dengan laki lebih lebih . tak text langsung sayang :'( semua sebab sayang ! beby nakk sayang . beby turut apaa yang sayang nak . sayang cakap jangan curang . beby ingat . tapi sayang ? adaa sayang ingat ? selama ni sayang curang , beby sabar dengan sayang . bebyy cubaa untuk lupakan semua tu . walau pun sayang tipu beby bukan sekali ! bukan dua kali sayang !!  dekat sekolaa , hang sentiasaa bagii aku jeless , hang sembang dengan ppwan depan akuu . aku cubaa tahan perasaan aku . aku ego !!  aku sabar sayang , ramai ckp tinggai jaa hang , balas dendam katt hnag . aku tak maw ! aku tak sampai hati nak buatt hang mcm tu . aku kesian katt hang weh . beby tak boleh buat sayang mcm tu :'( beby tak kejam mcm sayang . beby takk kejam !!  beby sayang katt sayang :* sayang sangat . tapi sayang .. tolong hargai beby . tahap kesabaran beby adaa had diyaa . bukan semuaa beby nak kena sabaq . sayang dah sampai takdak masa langsung untuk beby . sayang dah abaikan bebyy . apaa salahh beby ? apaaa ?  beby ikot kan hati nak je tinggal sayang ! tapi beby tak sanggup . nanti sayang lagi dendam dengan perempuan ! ! beby tak nak sayang jadi terok mcm nihh . beby cubaa tahan dengan perangai sayang . tapi beby lemah . beby tal bolehh :( sayang tiap tiap hari buatt beby sakit hati . tiap tiap hari buat beby negess :'( hmm . sapaa beby ? sapaa ? kenapaa sayang susahh sangat nak hargai beby ? sayang ... Dahh duaa bulan , masok bulan ni dah tigaa bulan relay kitaa berkembang . beby ajak sayang buad relay pun sayang tak nak . beby nak snap pix samaa samaa pon sayang tak nak . kenapaa ? kenapaa ? :( sedih sangat taw takk !! okayy :D beby sabarr yee :( IM SMILE ! Weeee .