♥ LIKE DI SINI YAW ♥

aku dah give up ya allah ! :'(

ya allah, kenapa ini harus aku hadapi ? kenape susah sangat orang yang aku sayang nak hargai aku . dulu macam ni , sekarang macam ni . sampai bila aku nak macam ni ? salahkah aku ingin bahagia seperti orang lain ? tidak layak kah aku ingin memiliki kebahagiaan dari seseorang . ya alla h, hati aku sakett . peritnya ya allah. ya allah, aku sayang dia tapi kenape dia macam dah tak sayangkan aku lagi? kenape dia layan aku seperti aku ni bukan sesiape bagi dia? hm ya allah, aku benci macam ni! aku benci ya allah. mane dia yang dulu? mane dia yang selalu jaga hati dan perasaan aku? mane dia yang selalu buat aku happy? mane dia yang dulu ya allah? walaupun dia buat aku macam ni aku tak pernah terfikir untuk carik yang lain. ya allah, kali ini aku betulsayangkan diaa :'(