♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ TRAGEDI ♥

10/10/2012 pukul 7.55am hari rabu .FINAL EXAM PMR AND tragedii . masaa p sekolahh . diaa antaq akuu . lepas tu kami gaduh terok sgt . sebab dia tak maw p sekolahh . okayyfinee .. malas paksaa . then , aku tak taw kenaa pakai baju sekolah . aku pakai jelah baju kokorikulum . pastu sampai je dalam sekolah , depaa cakap pakai baju koko tak boleh masuk dewan buad exam . aku pon call lahh yazid . suruh mai amekk aku balik rumahh salain baju . atas moto pun kami gaduh lagi . dia bawak moto punya lajuu !! aku dah pesan bawak slow sayang . slow please lah :| samapi depan pmtg batu , dia mencelah tengah tengah , kiri adaa Kereta jenis Vios , kanan adaa satu van . kami terkepik tepi tu . aku terus turun moto . adaa dua abg ni datang tolong . lepas tuu aku terketaq ketaq memang dah macam taktaw jadi apaa . nampak pusing pusing je . nak pengsan pun adaa . then , yazid pegang aku suruh duduk dekat batu tuu . aku pun duduk . tehn , dia bagi air suruh aku minum . nasib baik kami tak jadi apa apa . aku cuumaa lebam katt kaki . diaa lukaa dekat lutut and dekat jari . badan diaa sakit . diaa ngadu katt aku . hmm :'( alhamdulillah allah selamatkan kami . hmm . pukul 8.30 baru gerak dia antaq aku p sekolahh .sampai depan sekolah , aku jalan pun dah capik . cikgu Loo datang papah aku naik kelas  8.45am baru aku start exam , huh , memang tak cukup masaa langsung ==' nasib baik aku sempatt buad , even 25min je . hm , aku memang terkejutt sangatt jadi mcm ni :'( aku takut kena sekali lagi . kena berhati hati . Thanks to god :) Ya allah selamat kan hambaa mu dima juaa  aku beradaa ya allah . aku tak sanggup kehilangan diaa . aku tak sanggup jadi apaa apaa katt dri aku atau pun diaa . diaa sakitt , aku pun nak sakit :'(  
K outt nakk p pasar malam dengan My Sayang :")