♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ LOVE IS BLIND AND PAINFUL RITE ? ♥

kenapa ? hidup ny penuh dugaan !
aku dah penat tempuhi ..
aku sdeh !
TIDUR DALAM MENANGIS ADALAH RUTIN SEHARIAN aku !
kenapa pelu aku ?
semua orang yang aku sayang tak hargai aku . tak termasok family aku lagyy :( .
ape dorang nak , aku bagy kann ! tapy ape yag tak cukup lagy !
aku sayang dea ! tapy dea dah sayang orang lain .
tak guna kan kalau aku mengharapkan dea lagy ?
   aku saggup berkorban ape saje dmy dea ! tpy dea tak penah hargai akuu !
ape lagi tak cukup ?
pelukah aku hidup macneyh ?
aku tak buleyh nak bency dea ! coz , aku terlalu sayang kan dea !
aku buad ape saje dmy dya .
tapy .. ermm ~~~
ape sbenar nya erti chentaa eakk ?
chentaa i2 butakahh ?
chentaa i2 ade indah ! ade sdehhh !
tpy apabila suda jtuh air mtaa ! amat pahit dan pedih kann !!

ketika chentaa i2 datang , haty iny rasa bdebar dan happy .
apabila sudah hilang chentaa i2 , hanya airmata yang akan menamani akuu !

  kenapa , ya allah ! kenapa harus akuu ?
aku sayang dea ya allah ! aku tak sggop hilang dea !
aku happy di smping dea !
tapi , aku tak twu ape salah aku , aku telah korban kan segalenye untok dea !
tpy kenapa susah kaw nax hargai nyaa ?
kenapa !! aku tak paham ! ape ksalahan aku !
orang yang aku sayang !
dea dah berjanjy takan tinggal aku dan dea berjanjy jugak !
dea nak brubahh !
tapy , akhirnya ? hanya tinggal tangisan dan kenangan :(( .
hmm , tapi orang yang memahami aku dan masa aku ksdihan jugak yang paham aku !
kenap tidak dea ? kenapa !!
aku tak kesah law dea ckp teros terang , yang dea tak suka or bency aku !
n terpaksa !
and , awk  saya nak pesan : STOP MAENKAN PERASAAN DAN HATI PERMPUAN :(
awk cakap awk takan bagi saya menangis lagy kerana awk !
tapy , awk bgy saya jatohkan airmata saya !
airmata saya murah kew awkk ?
awk happy kan saya mgalirkan airmata saya ?
kenapa awk maen kan perasaan saya mcm nehh ?
bukan saya sorang kan awk buad mcm nehh ?
ramii kann !!
kenapa awk ? awk suke sakitkan haty prempuan ?
mmang prempuan agak lembut ! tpy perempuan jugak ade hati dan prasaan !!
awk kenaa ingatt !!
SAYA SAYANG KAN AWK !
tapy awk tak pernah sekaly puwn tak pernah hargai saya kennss ?
saya sedehh awkk !
awk tak pernah pikir perasaan owg kann ?
kalau suatu hari nanti ,
awk akan terima jugakl ape yang awk buad pada perempuan yang mnyangi awk dan mchentai awk !
merana ! menangis ! menyesal ! mcm2 lagii !
awk akan terima semua i2 balek ! BALASAN ! awk akn dapat !
sekarang awk happy kens ? brsama dengan teman hidop baru awkk ?
saya harap awk bhagya dgn dea ! n jangan buad dea mcm awk buad saya dan prempuan laen !
saya sedih awk jadi mcm niyy .. !
kenapa , awk susah kew nak berubahh ?
susah keaa ?
hanya perlukan sdikit msaa kann !
tapy awk , hanya suka maenkan haty prempuan !
awk happy kann tgk prempuan titis kan airmata ?

ya allah , kaw kuad kan lah hamba mu iny !
untok mnempuhi semua dugaan iny !
  kuad kan aku ya allah !!


  •  TENGZ 4 READ :( .