♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ ABOUT HIM AGAIN ♥

sayang :'( saya penat diperlakukan macam ni . hmm , beby takut nak tunjuk kan yang beby betol betol dah pecayaa tedy :'( beby takut tedy gunakan keprcayaan beby tuu . sayangg , beby masih ragu ragu gn tedy . beby rasa macam tedy stay on dgn pompuan tuu . tedy ..... beby sayangkan tedy teramat sayang . tolong lah hargai beby . tolong lah jagaa hati beby ni . tolong lah berhenti guriskan hati beby . beby pun adaa hati macam sayangg , macam orang lain . hmm . sayang ? beby adaa salah kaa gn tedy ? setahu beby , beby tak pernah curang dengan tedy . tak pernah gn laki lebih lebih . tapi kenapa tedy yang curang dengan beby ? ok stop it eydaa . semua tu cerita lama . tak perlu ingat lagi dah . tapi sekarang hati beby stay sakit dan stay ragu ragu . takut ditipu lagi buad kali keenam :'( hanyaa Allah yang tahu perasaan beby . beby sentiasa berdoa pada Allah agar hubungan kita kekal sampai akhir hayat . beby cuba kuatkan hati untuk terima apa yang sayang buad katt beby . tapi berat sgt sayang . beby cuba lupakan , tapi dia sentiasa menghantui pikiran beby . Ya allah , kau kuatkan lah aku , ya allah jikalau dia dah berubah , aku bersyukur padamu . jikalau dia belum berubah , kau buka kan lah pintu hati dia untuk berubah menjadi seorang yang setia , bukan kaki perempuan , dan bukan lah seorang yang sering menyakiti hati perempuan . Kau ampunkanlah dosaa dia , kau lah maha pengampun lagi maha penyayang . kau bawakanlah kami ke jalan yang benar . kalau boleh aku nak hidup semati dengan dia . aku tak mau terpisah jauh sdikit pun dengan dia , aku nak selalu dia di samping aku . kalau beby dah sayangkan tedy , tolong jangan suruh beby lupakan tedy or cari pengganti lain , mintak maaf , beby tak boleh nak lupakan dengan senang bila beby dah sayang :') beby nak kesetiaan dari tedy , beby nak kasih sayang sepenuh nya dari tedy . nak sayang tahu sampai mati beby sayangkan tedy even tedy dah jadi milik orang lain sekalipun . iloveyoumorethaneverythingMuhammadYazidBinMohdTarmizi  :)