♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ PREPARE FOR MY BUBU BUFDAY ♥

act , blog nie dah macam boyprengg aku dahh .. tapi kan tapi kan, untuk Yazid sajeeeeee :) hehee , and kisah nie semua pasal dia takdaa sapaa dahh :D sorry . okay , 14 jan 2013 jatuh pada tarikh kelahiran si yazid nie , sekarang aku buntu tatahu nak buat persedian apa apa :/ so sad. plan A aku tak jadi, apa sebab ? arghhhhh  bajet tak cukup , so ke next plan :/ ini jelah yang aku harap kan nak gembirakan dia . kalau boleh nak satu hari suntuk dengan diaa . nak bagi HAPPYdengan  tepung :D okay , tu perkara biasa yg akan di lakukan pada hari kelahiran , mesti kena jugak. comotttt !! yahhh !
mestyy so cuteeeee nanti kann hubby :P hoho . isnin nie agak nerveous sikit . haha, relaxxxx . i can do it :) sayangggg , i want to say , YOU ARE READY FOR YOUR BIRTHDAY ?  ENJOY DAYYY :D PARTY YAZID  :) hahaha. okayy . takk sabarr wehhh . huh ? suprice to youu papa !! atoto . , aku tak beli apapa barang lagi ni . tapi beby dah pakat dengan membe membe sayang dah . hahah . wiewiewiee !! .... beby nak buat ..... ummm , secret lahh sayangg  . hope sayangg sukaa apa beby buat nie k sayangg . and ini agak merumit kann , makan masa lamaa . untuk beby meluahkan pada awak sayang :*  nak nages lah tedyy :') okayokay, stop . byebye , ILOVEYOUUUUUUYAZID<3