♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ GOOD MORNING ♥

selalu pagi pagi mesti ada mcg ni ' SELAMAT PAGI PUTERI KU YANG TERSAYANG , NANTI DAH BANGUN MCG SAYANG TAW , ILY , INY , IMY . MMUUAHH :* ' ary neyy dahh takdaa dahh semuaa tu :'(  selalu bangun mesti aku akan call diyaa sampai diyaa bangunn , akan text diyaa . tapi hari ni aku taktaw kenapaa aku diam . aku rindu diyaa :'(  rinduu diyaaaaaaaaa :'( semalam aku cakap nak tidoq , diya pon cakap py tidoq Nyte . hurmm :( sampai nyaa hatii . ingat kan nak halang kaa paaaa . sayangg .. aku perlu hangg . aku sayang hang . aku sensitiv sangat sangat . aku tak boleh dengar hang waiting . aku taw nak marah jaa . aku takutt sangatt . tapi bila aku call hang time waiting tuu , hang abaikan call aku . hang tak angkatt call aku . hang boleh terus cakap . okayy aku taw tu tak perlu aku cakap . hmm . aku rinduu diyaa yang duluu . mesti susahh sangatt diyaa nak berubah jadi lelaki yang sejati . berubah jadi baikk . berubahh jadii setiaa , bukan kaki perempuan bagaii . orang dahh naikk , takan nak turun ? :/ hmm . entahh lahh -.- aku buntu ya allahh . aku sayangg diyaa . hai aku sakitt sangat tiap hari . pagi ney tetibaa jaa aku bangun awal . nak sangatt tengok fone , aku carik fone . tengok tengok takdaa apaa . adaa walpaper pix diyaa :'( dahh 2 hari takk jumpa :'(  dahh takk mesraa mcm dulu . gaduh ! gaduh ! dann teruss gaduhh !!!!!! aarrrghh ! penatt kahh mcm ni jaa selalu . okay , aku yg selalu carii masalah kan . apaa yang aku buat semuaa serbaa tak kenaa kan syg ? :'/ hmm . aku mintak maaf sayangg . hurm . takpalahh . takdak mudd nakk update . kbaii :'/