♥ LIKE DI SINI YAW ♥

STORI :o

I can't explain what i feel now -___- .  setiap malam aku asyik nangis . tido tak nyenyak asyik pikirkan dia . kenapa weyy ? tapi aku tamaw dia taw yang aku tengah sedih and menangis . Hm  , aku sayang dia weh . tak terkira tak terkata aku sayangkan dia . aku tak taw nak buktikan macam mana lagi biar dia nampak . Hm hope dia nya sayang and cinta terhadap aku tak pernah kurang . aku takod weh kehilangan dia :'( aku selalu pikir bukan bukan pasal dia . ape masalah tah aku ni . sedih la dengan perasaan macam ni . benci bila perasaan ni datang . memang la perasaan rindu tuh kena ada. tapi aku tanak macam ni. aku terseksa weh ! hmm , aku terlampaw sayangkan dia .  aku dah cuba untuk memahami di a. hm hanye tuhan saja paham perasaan aku nie .  . only him that i have , hanye dia boleh buat aku happy tergelak . Hm aku nak dia. nak dia . nak dia ! aku cuma ada dia. aku takda orang lain. korang korang , kalau dia dekat dengan aku. aku nak always ada disisi dia. aku nak berada dalam pelokan dia. aku nak bisik dekat telinga dia 'aku cinta dia sorang ' . hm aku always berharap dia yang terakhir dalam hidup aku . meskipun dia bukan cinta pertama aku tapi aku nak dia jadi cinta terakhir aku . dia sentiasa sempurna bagi aku . he always make me angry dengan perangai dia yang kuat tidoq , suka kelua , reply text lambat , waiting paa semua !    :'D okayyy , dia adalah ciri ciri lelaki yang aku nak . dia memang  romantik punya orang tapi bila dia dah berjiwang dengan aku ya allah aku cayaq okay kalau dia dah berjiwang . Haha ! , hope dia tak curang . hope dia tak mempermainkan perasaan aku . hati aku tak kuat terima permainan dia tuh coz hati aku hanya kecik dah mudah tersentuh . hoho :'3 hey my sayan g, thanks for evrything ! yeah i always do love you with all my heart till last my breath . saya hargai diri awak sayang !  hanya aku cinta kau seorang :)