♥ LIKE DI SINI YAW ♥

♥ SAYANG ♥

sayangg . happy sangattt masa balik sekolah dengan sayang sayang comel berbaju melayu tadi . cutee sangat sayang . beby tunggu sayangg . tunggu sampai lah dua bas lepas . sayangg pegi lepakk gn man . beby tggu sayang . sayang datang . beby cakap sayang tak posa ! sayang senyum senyum pulak -.- haha . pas tu beby amekk sampin sayang , beby main main . sayang mintak beby tak bagi kan sayang . haha . padan muka kena buli . wekk wekk :p sayang jeless ekk beby pegi duduk ngan yon ? alolo . sembang jelahh . majok letu . hehee . beby sengajaa suruh sayang pegang kertas modul tuu . sayang boleh pulak kipas kipas ! tengok dah tak cantek kertas tuu . hihi , kawan sayang perempuan datang . dia tanya ' ampa couple paa ? ' sayang cakap ' agak agak ? ' haha . diya ckp couple . hihi .  dah naik bas . beby letak kepala atas bahu sayangg . beby genggam tangan sayang . beby cakap beby rinduu sayangg . sayang pon cakap sayang rindu beby :* wahhh . indahh <3 hmm . lepas tu pulak ade mcg masok . sayang tak nak bagi beby tengok . muka sayang gelabahh jaa . beby dah tersentap ==' kenapaa sayangg ?? apaa lagi ? kenapaa sayang ? cakap dah setia ? tapi kenapaa still nyorokk nyorokk fone ? kenapaa ? beby baru nak happy dengan sayang mcm dulu . tapi tak dapat . tak sampai 5 minit pon beby letak kepala atas sayang . dah mcg masok . terus beby angkat kepalaa . dah sakit hati sangat :'(  hati aku hancur sayang . aku turub bas pon hang buat taktaw je kan :) hm . takpaa . aku tak kisah . akuu terus off fone . aku sampai rumah , aku mandi kejap . aku dengan tetibaa nak onn fone tu balik . on on , satu mcg pon tak masokk :'( ya allah sedehh nyaa . hurmmm .